Sveriges nya modeblogg

Nej, kanske inte riktigt, men nast intill! Var som sagt och shoppade i lordags och sondags och hittade lite roliga grejer :)



Forst vill jag presentera mina awesome orhangen som ar korv och brod! De ar inkopta pa Claire's i Kingston for £4. Det ar mina korvochbrodorhangen. Det finns aven hamburgare, pommes och muffins, men som ni alla vet ar jag valdigt svag for korv och brod. Speciellt ikeas :)



Nasta foremal kommer fran H&M. inte sa jattespannade, men jag sprackte ju mina byxor i forra veckan och var i desperat behov av nya, eftersom jag bara ager ett par i det har landet. Forst en randig normal t-shirt. Finns inte sa mycket att saga om den. Ar gjort av organiskt bomull och kostade £5.




Nu kommer vi till mina byxor. Jag hittade inga normala jeans, sa det blev shorts. Det ar ju faktiskt sommar nu och om det ar regn och kallt nagon dag far jag val ta pa mig en klanning och strumpbyxor, for att halla varmen. £25 kostade dem.




Det sista foremalet ar inkopt i Camden. Det ar trojan, som man enligt Emelie maste ha attityd for att bara. Gav hela £8 for denna! Kopte aven ett par lackleggings till min hemliga klanning ;)

 
Om ni inte kan se vad det star sa star det:
a sweet boyfriend
money
super cute clothes
hugs and kisses
candy
shopping sprees
the sun to always shine
pretty shoes
yummy food
a cute puppy
peace
nice car
a day of happiness



Detta var allt fran Sveriges nya modeblogg!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0