Om jag hade varit i Sverige idag hade jag...



...letat upp de 3 basta Kalle-tidningarna.
...kopt en pase OLW ostbagar.
...cyklat till stranden.
...pressat och blivit brun.
...grillat.



Som ni kanske forstar sa har det varit ganska fint vader har idag och pa sondag beraknas det arr bli hela 28 grader!


Jag hade lunch med Emelie i parken idag och brande axlarna. Sedan skulle vi ga och hyra film, men man var tydligen tvungen att vara medlem for att fa hyra och for att bli medlem var man tvungen att visa upp tva olika typer av legitimation och nagon rakningsgrej. Sa vi sket i det. Vi ska se nagon film jag har har, sa det blir nog bra anda :)


Nu ska jag ga och skrubba fotterna! Tankte att jag skulle kopa ett par ballerinaskor imorgon, sa att mina fotter ska fa lite farg :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0