Kycklngblubbor och jordnotssas

Alltsa, helt arligt talat, jag ar bast pa att laga mat! Jag borde bli kock. Synd bara att man maste plugga till det. Kan man aga sen egen restaurang utan utbildning?

Gjorde kycklingklubbor med jordnotssas igar och det blev helt underbart perfekt! Jag mirinerade klubborna med olja, chillisas, vitlok, salt, soja och mango chutney. Masserade riktigt in den i kycklingen och under skinnet och in i ugnen i en halvtimme. Sedan gav jag mig pa jordnotssasen. Det var lok, vitlok, chilli, jordnotssmor och vatten. Inte mer komplicerat an sa. Sjalvklart serverade jag detta med ris. Sa sjukt bra ar jag! :)

Ikvalla ska jag bara gora spagetti och kottfarssas och imorgon ska jag gora korv i pizzadeg.


Det blir naajs! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0