Konsten att vara turist

Om man vill vara turist maste man vara noga forberedd. Man maste anpassa sig efter staden man ar i och det var precis vad vi gjorde nar jag, Emelie och Anna turistade i London i helgen.



Som forsta bilden visar anpassade vi oss genom att ha polishjalmar pa huvudena. Detta ar vi vid Marble Arch. Det kom fram tva andra tjejer, som ocksa hade polishattar pa sig, sa vi fotade dem och de fotade oss :)



Vi fann var sjalsfrande i Hyde Park! Han var lika tuff som vi.



Buckingham Palace



-Var ar ogat?
-Dar ar ogat!



Sjalvklart maste man ju  fota med vakter! Ni skulle sett hans skor! Han kunde knappt ga i dem och det sag ut som om han hade gjort pa sig xD



ja..



Ett av dem genomgaende temana vi hade. Ska aven finnas en bild nar vi gor det vid Buckingham Palace, men vet inte var den ar. Detta ar vid Trafalgar Square.



Towern.



Tower bridge.



Nar man har polishjalm far man gora vad man vill =)



Mina bilder ar helt i oordning. Detta ar vid hasthuvudet vid Marble Arch, dar vi borjade.



Det finns en massa elefanter utsparidda i hela London, som man man kopa. Jag onskar mig en i julklapp.



Jag hittade en turist!! ^^



-Var ar klockan?
-Dar ar klockan!



Den lyckligaste dagen i mitt liv!



Man maste faktiskt fota i en telefonkiosk nat man ar i London! Ska finnas en bild dar Emelie forsoker doda mig i en, men jag tror att Anna har den.



-Aaj, min rov! Min roooov!! Aaajj!

Lejonen var varma. Man brande rumpan ratt sa rejalt faktiskt.



Den lyckliga elefanten vid Towern



Gruppbild



Vi var inlasta!



St. Pauls. Tyvarr missade vi de gamla bussarna som gick dit sa vi fick aka med en normal dubbeldackare..



Pa Piccadilly Circus



Vi fick bevisat att hjalmarna inte hjalper emot slag.

DETTA VAR TYP ALLT FRAN VAR TURISTDAG I LONDON. ALLT SOM ALLT BESOKTE VI 22 OLIKA PLATSER OCH AT PA EN KINAKROG.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0