Det var sa sott!

Idag var det walk with dogs and children med Laura, men precis innan jag motte henne  hande det en jattesot sak :) Jag passerade en pappa, som var ute och gick med sin son:

Sonen: -Look! A doggy!
Pappan:
-Yes, a big chocolate one.
Sonen
samtidigt som han racker ut handerna emot Bruno: Is he yummy, daddy?


Tyckte att det var sa sott. Han maste ju trott att hunden var gjord av choklad :)


Jag och Laura gick till Wandsworth Common och dar fick Bruno for sig att jaga polishastar. Det var tva poliser, som var ute och red nar Bruno helt plotsligt borjade springa runt dem och skalla. Innan han gjorde det hade han tagit en liten simtur och atit ankornas brod. Busig hund idag!






Svreige kom ju inte till final i Eurovision, fast jag rostade, och de brittiska kommentatorerna var sa elaka! Det forsta de sa (skrek) nar det visade sig att vi inte var vidare var:

- And Sweden is not in the final! The Swedes must be devestaded! This is so important for them! Sweden is not inte the final this year!


Jag blev helt chockad!


Jag har en teori deta har aret och enligt den teorin kommer Island att vinna. Ok, sa har ligger det till:

1999, Sverige vinner.

2000, Danmark vinner.

2006, Finland vinner.

2009, Norge vinner.

Darfor ar det Islands tur att vinna i ar! :)  GO ICELAND! 
Har inte hort laten, men sangerskan liknar en viking och ar Storbritannniens favorit. Chanserna ar goda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0